Szkolenie z przeszczepu włosów dla lekarzy – Dr Osuch Clinic

Hair Restoration Training Program

Szkolenie, które nauczy Cię sztuki przeszczepiania włosów. Esencja wiedzy i doświadczenia od praktyków.

Celem szkolenia jest zwiększenie zysków Twojej kliniki dzięki podniesieniu Twoich umiejętności. Zostań pierwszym lekarzem w mieście, który najlepiej wykonuje przeszczep włosów najnowszą metodą FUE.

Dr Piotr Osuch z zespołem

Doświadczenie w przeszczepach włosów od 2004 roku
Zerowy odsetek operacji poprawkowych
Szkolimy lekarzy w zakresie przeszczepów włosów metodą FUE, FUT i BHT od 2015 roku
Unikatowa wiedza prosto od chirurga plastycznego, który tą dziedziną medycyny zajmuje się od 1997 roku, a od 2015 prowadzi własny szpital chirurgii plastycznej
Bogate doświadczenie dydaktyczne – dr n. med. Piotr Osuch jest wykładowcą Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. W ciągu ostatnich 20 lat występował na konferencjach i kongresach z wykładami nt. przeszczepów włosów oraz chirurgii plastycznej

Jaka jest Twoja inwestycja? I co dokładnie otrzymasz?

1.

Wykłady „Medycyna & Biznes” obejmujące dwa obszary:

• Prowadzenie własnej kliniki przeszczepiania włosów – od czego zależy Twój sukces biznesowy
  • Wykłady na temat zabiegów przeszczepu włosów u mężczyzn i kobiet – metodą FUE, FUT i BHT

Przykładowy zestaw bloków tematycznych:

• Obniżanie linii włosów u kobiet – szanse i ryzyka
  • Przeszczep i zagęszczanie brody – medycyna odpowiada na najnowsze trendy w modzie
  • Przeszczep brwi u kobiet – możliwości i ryzyka
  • Co trzeba wiedzieć zanim zabierzesz się do stworzenia swojej własnej kliniki przeszczepiania włosów? Siła #social #mediów

2.

Udział w zabiegach przeszczepu włosów/ brody/ brwi prowadzonych w Dr Osuch Clinic.

3.

Wsparcie po szkoleniu zespołu Dr Osuch Clinic.

Możliwość zadawania nam dodatkowych pytań wsparcie online (przez WhatsApp/ Face Time/ maila) i odpowiedzi na dodatkowe pytania uczestników.

Wartość pakietu ustalana jest indywidualnie, w zależności od bloków tematycznych i ilości zabiegów.

Zarezerwuj miejsce

Dodatkowe zalety naszego szkolenia:

Indywidualne podejście. Jednorazowo bierze w nich udział 1-3 osoby.
Maksymalnie nastawione na PRAKTYKĘ i dzielenie się skutecznymi metodami wypracowanymi przez 20 lat mojej praktyki medycznej i biznesowej.
Zakres szkolenia możemy „uszyć na miarę” i dopasować do Twoich specyficznych potrzeb.
Osobisty udział, prowadzenie i nadzór nad wartością merytoryczną – dr n. med. Piotr Osuch. Prowadzenie szkolenia: dr Osuch wraz z zespołem medycznym.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla młodych lekarzy po stażu, w trakcie specjalizacji z chirurgii lub chirurgii plastycznej, którzy chcą nauczyć się efektywnych i nowoczesnych metod przeszczepu włosów FUE/ BHT.

Więcej informacji: hair@drosuch.pl

Formularz kontaktowy